sverige-senegal

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

29 Days

Av Annamaria - 22 maj 2011 03:57



En själslig resa!


Jag har börjat räkna ner. 29 dagar kvar tills jag kliver av planet i Dakar efter en 12 timmars flygresa.


Här tänker jag berätta i ord och bilder om mina upplevelser, händelser och känslor över att vara i ett inte så längre främmande men spännande land med min nya familj.


Det är mycket att stå i innan avgång men jag känner mig lugn då det viktigaste så som semester från arbetet och kattvakt är ordnat och klart.


Var redo för en spännande och omvälvande upplevelse.


Mille Bisous

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annamaria - 24 maj 2011 11:13

Jag har persiennerna uppdragna och fönstret öppet i vardagsrummet hela tiden nu. För utanför mitt fönster har jag ett stort björkträd och en lila syrenbuske. Det är två saker som jag starkt förknippar med svensk sommar. Att höra suset från björklöven...

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards